Zbiranje ponudb

terjatve

Opravilna številka: 3689/2017
Lokacija: Ljubljana
Namen: prodaja
Začetek dražbe: 20. 08. 2018
Konec dražbe: 20. 09. 2018
Upravitelj: Franci Krivec

Izklicna cena: 100,00 €

VABILO K DAJANJU PONUDB
v postopku zavezujočega zbiranja ponudb

I. Opis predmeta prodaje

Predmet zavezujočega zbiranja ponudb so terjatve, ki so navedene v razpisu.

Predmet prodaje so navedene terjatve skupaj s pripadajočimi obrestmi in stranskimi
terjatvami.

Vse terjatve se prodajajo samo skupaj kot celota.

Navedene terjatve so lahko sporne in za njih še ne obstaja izvršilni naslov. Terjatve so
lahko dejansko višje ali nižje od navedenih zneskov, odvisno od uspeha dokazovanja.

II. Pogoji v postopku zavezujočega zbiranja ponudb

• Prodaja se izvede v postopku zavezujočega zbiranja ponudb. Zavezujoče zbiranje
ponudb je javno vabilo k dajanju ponudb, s katerim se stečajni dolžnik zaveže, da
bo sklenil prodajno pogodbo s tistim ponudnikom, ki bo ponudil najvišjo ceno,
vendar ne nižje od izhodiščne cene, če bo več ponudnikov ponudilo enako najvišjo
ceno, pa s tistim, ki bo ponudil najkrajši rok plačila.
• Ponudba je za ponudnika zavezujoča. Rok veljavnosti ponudbe mora biti še
najmanj 15 dni od izteka roka za oddajo ponudb. Če ponudnik v ponudbi ne navede
roka veljavnosti ponudbe, se šteje, da je ta rok 15 dni od izteka roka za oddajo
ponudb.
• Izhodiščna cena znaša 100,00 EUR.
• Zbiranja ponudb se lahko udeleži samo tisti, ki do poteka roka za oddajo ponudb
plača varščino v znesku 10,00 EUR na transakcijski račun stečajnega dolžnika št.
SI56 6100 0001 8510 663, odprt pri Delavski hranilnici d.d. Ljubljana. Varščina je
denarni znesek, s plačilom katerega ponudnik utrdi svojo obveznost skleniti
prodajno pogodbo, če bo v postopku zbiranja ponudb uspel.
• Če ponudnik v postopku zbiranja ponudb ne uspe, mu upravitelj vrne znesek
plačane varščine v treh delovnih dneh po poteku roka za izjavo upravitelja o izbiri
ponudnika.
• Če ponudnik, ki je uspel v postopku javnega zbiranja ponudb, v roku treh delovnih
dni od prejema pogodbe ne vrne podpisanega izvoda pogodbe, mora stečajnemudolžniku plačati pogodbeno kazen za neizpolnitev obveznosti skleniti prodajno
pogodbo v znesku, ki je enak znesku varščine. V tem primeru plačilo varščine velja
za plačilo pogodbene kazni in stečajni dolžnik obdrži plačani znesek varščine.
• Če ponudnik v postopku zbiranja ponudb uspe in sklene prodajno pogodbo, plačilo
varščine velja za plačilo are v znamenje sklenitve te prodajne pogodbe.
• Rok za plačilo kupnine je lahko največ tri mesece od sklenitve prodajne pogodbe.
Če zamuda kupca s plačilom kupnine traja več kot 15 dni, lahko stečajni dolžnik
odstopi od prodajne pogodbe, ne da bi moral kupcu dati dodatni rok za izpolnitev.
Stečajni dolžnik ne sme kupcu izročiti lastniške posesti prodanega premoženja ali
opraviti drugih pravnih dejanj za prenos lastninske ali druge premoženjske pravice
na kupca, dokler ta ne plača celotne kupnine.
• Prodajalec ne odgovarja za obstoj, iztožljivost in izterljivost terjatev, ki so predmet
prodaje.
• Če kupec želi notarsko overjeno potrdilo o odstopu terjatve, plača stroške notarske
overitve kupec.

III. Pogoji za udeležbo pri zbiranju ponudb

• Ponudbo za nakup lahko poda vsaka fizična ali pravna oseba, razen oseb, ki so
navedene v naslednji točki.
• Stečajni dolžnik ne sme skleniti pogodbe o prodaji svojega premoženja z:
1. osebo, ki je v zadnjih dveh letih pred uvedbo stečajnega postopka opravljala
funkcijo člana poslovodstva ali organa nadzora ali funkcijo prokurista v
insolventnem dolžniku,
2. stečajnim upraviteljem ali sodnikom, ki vodi postopek,
3. družbenikom, katerega delež v kapitalu stečajnega dolžnika je večji od 10
odstotkov,
4. osebo, ki ima v razmerju do osebe iz 1., 2. ali 3. točke tega odstavka položaj
ožje povezane osebe,
5. pravno osebo, v kapitalu katere ima oseba iz 1. do 4. točke tega odstavka
delež, večji od 50 odstotkov.

IV. Postopek zbiranja ponudb

• Zainteresirane osebe naj ponudbo za nakup predmeta prodaje pošljejo upravitelju v
roku enega meseca od objave tega razpisa na spletnih straneh AJPES.
• Ponudba se pošlje pisno po navadni pošti na naslov „Franci Krivec s.p., Litijska
cesta 45, 1000 Ljubljana“ s pripisom „zbiranje ponudb St 3689/2017“.
• Ponudba naj vsebuje:
◦ identifikacijske podatke o ponudniku (ime in priimek oziroma naziv, naslov,
matično in davčno številko),
◦ kontaktne podatke (telefon ali naslov elektronske pošte),
◦ navedbo premoženja, na katerega se nanaša ponudba,
◦ ponujeno ceno (najmanj v višini izhodiščne cene),
◦ rok plačila kupnine (največ 3 mesece od sklenitve pogodbe),
◦ podatek o plačilu varščine,
◦ številko transakcijskega računa za vračilo varščine,
◦ izjavo, da ponudnik soglaša s pogoji prodaje, določenimi v tem vabilu, in
◦ podpis ponudnika oziroma njegovega zakonitega zastopnika.
• Najkasneje do poteka roka za oddajo ponudb mora ponudnik nakazati varščino v
znesku 10,00 EUR na transakcijski račun stečajnega dolžnika št. SI56 6100 0001
8510 663, odprt pri Delavski hranilnici d.d. Ljubljana,
• Ponudniki bodo obveščeni o izidu zbiranja ponudb v roku 15 dni od izteka roka za
oddajo ponudb.
• Dodatne informacije lahko zainteresirane osebe dobijo pri upravitelju.


POVEZAVA DO RAZPISA:
https://www.ajpes.si/eObjave/datoteka.asp?id=3955005&d=12833948